Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Fami-Stat Kft. (székhely: 5123 Jászárokszállás, Jákó u. 8, adószám: 24882925-2-16), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.RendeljKépet.hu weboldalt („Honlap”) igénybe vevő ügyfél („Vevő”) jogait és kötelezettségeit.
Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:
A szolgáltató neve: Fami-Stat Kft.
A szolgáltató székhelye: 5123 Jászárokszállás, Jákó u. 8
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@rendeljkepet.hu
Cégjegyzékszáma: 16-09-015700
Adószáma: 24882925-2-16
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szolnoki Törvényszék Cégbírósága
Telefonszámai: +36302919380
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-75033/2014.
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: TarhelyPark Kft. Cím: 1119 Budapest, Mohai köz 4.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A Szolgáltató nagy formátumú nyomtatást vállal, a Vevő által választott opciók szerint. Ezen szolgáltatás és opciók megvásárolhatók online a Honlapon keresztül, kivételes esetben megrendelhetőek e-mailben és telefonon. A termékek bruttó áráról, házhoz szállítási díjáról a Vevő a Honlapon tájékozódhat. A Honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatások nevét, leírását, amennyiben a Vevőnek plusz információra van szüksége a vásárláshoz, azt telefonon, vagy e-mailben kérheti.

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
Neked, mint Vevőnek lehetőséged van választani, illetve rendelni a Honlapon található szolgáltatások közül. A kiválasztott opciókra kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét/opcióját. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a kitöltött vásárlási űrlap elküldésével véglegesítheted. Az űrlapon megtalálod a vásárlás során kiválasztott szolgáltatásokat, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. Az űrlap automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod az űrlapon kiválasztott szolgáltatásokat, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a “Tovább” gombra. Ezután lehetőséged van kitölteni a szállítási és számlázási információkat.
A következő lépésben válaszd ki a Számodra megfelelő fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendel” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Honlapon a megrendelő űrlap kitöltésénél találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költséget külön feltüntetjük a megrendelési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az ÁSZF-ben is megtalálható. Amennyiben a Honlapon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk Téged az új adatokról.Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőség van arra is, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Árazás

Árak - Vászon és fotó

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ezek után, a megrendelés feladásától számított 3 órán belül van lehetőséged jelezni telefonon, vagy e-mailben.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Szállítási mód
Szállítás csomagküldő céggel: A csomago(ka)t partnercégünk (leggyakrabban MPL, DHL vagy Trans-O-Flex) szállítja az Általad kiválasztott magyarországi címre. 100kg fölötti rendelésnél egyedi ajánlatot adunk szállításra.
Kiszállítási idő: 2-5 munkanap
Költség(ek): A szállítási díj 2000 Ft. A szállítási díj az áru ÁFA-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz.

Külföldre való szállítási díjakról a Szolgáltató tájékoztatást nyújt a megrendelést követően.

Fizetési módok
Készpénz utánvéttel
A megrendelt termék(ek) ellenértéke a kért kiszállítási címen, a termék(ek) kiszállításakor, készpénzben kerül kifizetésre a csomagküldő cég futárának. (Utánvét)

Bankkártya
A megrendelt termék(ek) ellenértéke bankkártyával kerül kifizetésre. Az általunk használt online bankkártyás fizetési felülete a PayPal (http://www.paypal.com) biztonságos, gyors és kényelmes használatot biztosít arra alkalmas bankkártyáddal.

Átutalás
A megrendelt termék(ek) ellenértékének fizetése banki átutalással történik. Amikor a vételár megérkezik bankszámlánkra, a rendelt termékeket összekészítjük és futárral küldjük a kért szállítási címre.

A szállítástól elállás
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A Szolgáltató nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag másolat kérhető.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
Minden Vevő részére, így Részedre is BOLDOGSÁG-GARANCIÁT biztosítunk. Abban az esetben, ha nem vagy elégedett a nálunk megvásárolt képpel, egyszeri újra rendelési lehetőséget adunk. Ezt az igényedet jelezve, a nem megfelelő képet becseréljük. A megvásárolt képet juttasd vissza részünkre, illetve töltsd fel az új képet és azt extra költség nélkül elkészítjük. Amennyiben a képet más paraméterekkel kéred, felárat kell fizetni.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Elállási jog alól kivételt képez, ha Te, mint Vevő bizonyos áruból nagy mennyiséget (5+) darabot rendelsz és azokat sértetlenül átveszed. Ebben az esetben feltételezzük, hogy tisztában vagy a rendelt termék paramétereivel és tulajdonságaival.

Garancia, jótállás
A Szolgáltató által a www.RendeljKépet.hu honlapon forgalmazott termékek kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai a 151/2003. Korm. rendelet. és a PTK-féle jótállás.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor szoftverünk értesítést küld Neked, mint Vevőnek a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül a Szolgáltató és a Vevő között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi számodra, hogy rendelési igényed rendszerünk regisztrálta és továbbította az illetékes munkatársunk felé.
Amennyiben az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg Hozzád, akkor a Vevői ajánlattételi kötöttségeid megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget a Vevői rendelésed visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a e-mailben és/vagy telefonon értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésednek visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor (fax-szám, mail cím, telefon) a szolgáltatás megkezdése előtt.

Panaszkezelés
Mi, mint Szolgáltató és Te, mint Vevő vitás ügyeinket békés úton próbáljuk rendezni. Amennyiben a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, 30 (harminc) naptári nap alatt nem jutunk egyezségre az esetleges jogvitákban, akkor lehetőséged van panaszt tenni a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben fogyasztói jogaidnak megsértését észleled, a termékkel kapcsolatos minőségi, biztonsági kifogásod van, illetve a szerződéssel kapcsolatos minden féle jogvitával a lakóhelyed szerinti illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, békéltető testülethez, illetve bírósághoz fordulhatsz. Bírósági eljárásra csak a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint van mód.

Panaszkezelési módok
Postai úton
Név: Fami-Stat Kft.
Cím: 5123 Jászárokszállás, Jákó u. 8.

Telefonon
Telefonszám: +36302919380
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás: Munkanapokon 8-14 óráig

E-mailben
E-mail: info@rendeljkepet.hu
Kötelező válaszadási határidő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 3 munkanap

Budapest, 2015. november 24.